Vrácení, výměna, reklamace: Co dělat, když nákup nevyjde?

Nevíte si rady, jak vrátit nebo vyměnit zboží?

Celý postup najdete na našem eshopu v obchodních podmínkách nebo v informacích, jak vrátit zboží nebo ho reklamovat. Ale přesto se tomuto tématu věnujeme i v blogovém článku.

Může se stát, že si u nás koupíte pro děti tričko, mikinu nebo tepláky, a oblečení vůbec nesedí - tepláky jsou krátké, mikina je úzká a tričko má naopak příliš dlouhé rukávy. Ano, i to se může stát. Každý výrobce má jiné číslování, a pokud jste zvyklí nakupovat velikost 116, může se stát, že oblečení objednané přes internet nemusí najednou vůbec sedět.

Proto doporučuji před nákupem vše přeměřit a nespoléhat pouze na uvedenou velikost - nejlépe podle oblečení, které už máte doma a které vaše děti právě nosí. Přidejte k tomu kousek navíc a hned budete vědět, jakou velikost vybrat.

Každý kousek oblečení pro vás pečlivě měřím a rozměry uvadím u každého produktu. 

Jak vybrat správnou velikost oblečení si přečtěte v našem článku .

Jak postupovat při vrácení zboží?

Vrácení zboží - odstoupení od smlouvy ve 14denní lhůtě

Zakoupené zboží můžete vrátit nebo vyměnit bez udání důvodů. Vždy prosím předem napište, že budete zboží posílat zpět. Peníze Vám budou vráceny na účet po převzetí a kontrole vráceného zboží v co nejkratším termínu.  Dopravu zboží pro vratku si zajištujete sami, nebo Vám vygeneruji vratkový kód přes balíkovnu. Pošlu Vám kod, nebo štítek k vytištění.

Vyplňte prosím VRATKOVÝ FORMULÁŘ (PDF) – vytiskněte a přiložte do balíčku. Zabalte balíček, vložte vyplněný formulář a pošlete na adresu: BabyBroucek.cz , Angela Klusoňová, Horní Sloupnice 99, 565 53 Sloupnice

Vždy do vratkového formuláře uvádějte číslo vašeho účtu, kam Vám pošlu peníze zpět. Balíček nikdy neposílejte na dobírku – takto balíček nebude převzatý – pouze doporučeně.

 

A jaká je cena dopravy?

Pokud odstoupíte od smlouvy do 14 dnů od nákupu, musíte uhradit cenu dopravy zpět k prodejci. Prodejce Vám vrátí částku za zboží s dopravou, co byla účtována k Vám. Pokud využijete vratku na balíkovnu – tu zaplatí prodejce, bude Vám na účet vrácena pouze cena za vrácené zboží.

Upozorňuji, že zboží musí být vráceno nepoužité, nenošené, neprané – pouze vyzkoušené. Mělo by mít originální visačky – štítky.

 

Výměna zboží

Pokud Vám nesedí velikost, je možné zboží vyměnit. Určitě doporučuji před zakoupením vždy zboží změřit a nekupovat jen podle uvedené velikosti. Každý výrobce má jiné číslování.

Předem napište, že chcete zboží vyměnit za jinou velikost. Pokud větší / menší velikost bude skladem, zboží Vám rezervuji.  Zboží k výměně musíte poslat stejně jako u vratky. U výměny je potřeba doplatit novou částku za dopravu balíčku k Vám.

Postup při reklamaci zboží

Zboží zašlete na níže uvedenou adresu:

Angela Klusoňová - Babybrouček.cz , Horní Sloupnice 99, 565 53 Sloupnice

Potřebné údaje sepište písemně – REKLAMAČNÍ FORMULÁŘ (PDF)

Nebo potřebné údaje dle reklamačního listu sepište písemně.

Než balíček se zbožím odešlete, předem vždy napište, abychom se domluvili.

Pokud budete reklamaci posílat, tak pošlete na adresu společně s údaji o původní objednávce (č. objednávky, vaše jméno a kontakt):

Na reklamaci posílejte zboží čisté.

Vaše reklamace bude vyřízena do 30 dnů od oznámení - snažíme se co nejdříve.

Pokud bude reklamace uznána výrobcem, či dodavatelem, bude vystaven opravný doklad a částka zaslána zpět na váš účet.

Pokud se bude jednat o opravitelnou vadu, tak bude opravené zboží zasláno na vaši adresu.

Pokud si nebudete vědět rady - vždy pište, volejte ráda Vám poradím.

KONTAKTNÍ INFORMACE

Telefon: (+420) 603 217 991
Email: info@babybroucek.cz

Související produkty

Komentáře (0)

No comments at this moment